Friday, September 21, 2012

Wishing Tree





















Hujung minggu ini buat wishing tree yang ditempah pelanggan. Aku suka buat secara manual. Kepuasan dari hasil setelah siap amat lain rasanya jika menggunakan mesin. Tapi ia bergantung kepada bentuk dan saiz. Jika saiznya hanya mungkin setinggi 24 inci, aku masih boleh buat dengan teliti, bergantung kepada masa yang diberikan.

Satu "wishing tree" aku dapat siapkan dalam masa 5 hari. Jika aku mempunyai kelapngan aku akan cuba siapkan dengan segera. Aku akan beri tempoh seminggu kepada pelanggan.

Kadang kala asyik juga melayan kerja tangan ini. Kekemasan dalam setiap hasil amat aku pentingkan. Tapi jangan  bandingkan hasil kerja tangan dan mesin.

Dibawah ini aku tunjukkan "wishing tree" yang sudah siap. Rekaan kad juga dalam perancangan. nanti aku aku "update".





Ini adalah contoh yang sudah siap.


Tempah "Wishing Tree" anda, RM160






No comments: